Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
rttsparfloxacin200mg.over-blog.com

Najlepszy salon optyczny Warszawa

Vintage Disneyana stała się osobistą pasją mojego. Szukałem tego od lat. Regularnie uczęszczam do aukcji sztuki, ale zazwyczaj odnajdujemy roczną Disneyana w niewielkim odsetku.

Kilka lat temu znalazłem optyk warszawa ukochaną myszkę Knickerbocker Mickey Mouse z 1938 roku ubraną w garnitur Santa na aukcji sztuki. To był niezwykły vintage Disneyana znaleźć. Na twarzy było bardzo dobre ciało, ale nie ma płatków w farbie.

Zrobiłem kilka badań po aukcji sztuki i okazuje się, że moja zabytkowa Disneyana ma dość historię. Ta zabawka była jedną z najpopularniejszych zabawek Mickey Mouse stworzonych przez Knickerbocker na dom towarowy w Boże Narodzenie i została wydana na konkurs. Byłem szczęśliwy, że broda była prawdziwą wełną.

Szukałem przez kilka lat na aukcjach sztuki, dopóki nie znalazłem Czajniczek porcelanowej Mad Hatter. Ta rocznica Disneyana powstała w 1951 roku przez Regal for Disney. Zawsze kochałem Alicję w Krainie Czarów i ten czajnik był dla mnie wyjątkowy.

optyk warszawa

Moja miłość do rocznika Disneyana przebiega przez wiele mediów. Kupuję figurki i obrazy i cokolwiek innego, co uderza mnie tak wyjątkowo podczas aukcji artystycznych. Jeśli coś jest naprawdę rzadkie lub nietypowe i wciąż ma takie dziwne uczucie, postaram się go wygrać.

Znalazłem obraz, w którym się zakochałem. To pasuje do mojej miłości do rocznika Disneyana. Obraz powstał w 1949 roku i przedstawia zamek Cinderella. Został stworzony z myślą o Disney Holiday Card. Wygrałem malarstwo na cztery tysiące dolarów i czułem się jakbym dużo zarobił.

Stare mapy Disneylandu stały się bardzo kosztowne kawałki rocznika Disneyana. Odkryłem już stare mapy na aukcjach sztuki, ale zazwyczaj nie są w dobrym stanie. Najpiekniejsza mapa, którą znalazłem, była od 1958 roku, która również jest rokiem, w którym się urodziłem.

1958 mapa Disneylandu była pierwszą, która została zrobiona plakat wielkości. Na aukcji sztuki znalazłem ten kawałek vintage Disneyana miał mnóstwo Disney wiele na aukcji tego dnia. Nie spodziewałem się znaleźć tak świetnego elementu. Ta mapa została przetransportowana i nigdy nie została złożona. Zapłaciłem za to dwa tysiące dolarów i było warte każdego grosza.

Śnieżka biała i siedmiu krasnoludów optyk warszawa była ulubionym filmem mojej siostry, kiedy byliśmy dziećmi. Poszukuję rocznika Disneyana, który ją prezentuje, gdy jestem aukcjami artystycznymi. Najlepszą rzeczą, którą znalazłem dla niej była figurki z lat pięćdziesiątych, które były z Śnieżki i sześciu z siedmiu karłów. Była jedna figurka, Sneez.

Moja córka zakochała się w Bambi. Kupiła mi DVD i zawsze ją obserwowała. Byłem na aukcji sztuki i znalazłem ładną figurkę Bambi podczas aukcji rocznika Disneyana. Dałem jej ją na swoje ostatnie urodziny i mówi, że jest to jej najbardziej ceniona posiadłość!

Byłem zszokowany podczas aukcji sztuki, w której wziąłem udział w świetnej lampie Myśliwiec Mickey i lampy z lat 30. XX wieku. Aukcja sztuki nawet nie reklamowała, że ​​sprzedają na aukcji roczną Disneyana. Gdyby reklamowali tę pozycję, wiem, że więcej osób przyjedzie na aukcję. Wygrałem lampę za pięćset dolarów, bo nie miałem konkurencji.

Najczęstszą roczną Disneyana, którą znajduję w aukcjach artystycznych, są zegarki. Nie lubię zegarków. Nigdy nie kupuję żadnego z zegarków Disneya. Zwykle jestem rozczarowany, gdy aukcja sztuki reklamuje vintage Disneyana i wszystko, co mają na aukcji, to zegarki.

Kupiłem album Fantasia z optyk warszawa autografem w rocznicowej sprzedaży Disneyany. Aukcja sztuki miała wiele podpisanych i autografowanych przedmiotów, a wśród nich Disneyów. Podpisy na mojej rocznicy Disneyana obejmowały Walta Disneya, Leopolda Stokowskiego (dyrygent) i obydwoje oryginalnych animatorów, Frank Thomas i Ollie Johnson. To było fantastyczne znalezisko dla mojej kolekcji.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: